CZ / EN

Volná pracovní místa

Chceš, aby tě práce bavila, aby dávala smysl, chceš mít možnost spoluutvářet směřování firmy a mít fajn kolegy? Pokud ano, právě tobě tady držíme židli. Jsme RECALL, firma, která dělá věci po svém a vždycky trošku jinak než ostatní. Máme zkušenosti (za rok nám je dvacet), plné šuplíky nápadů (kdejaký startup nám může závidět), máme vize a jdeme za nimi. Náš Svět je svět mobilních telefonů, příslušenství, chytrých zařízení a IOT řešení.

Pro doplnění našeho týmu hledáme jednoho kolegu/kolegyni na pozici ASISTENT/KA BACKOFFICE 

Asistent/ka Backoffice

Hlavní náplň práce:

  • Administrativní činnosti
  • Zpracování a zadávání objednávek, s tím spojené vystavení a zasílání faktur
  • Komunikace se zákazníky (písemná, telefonická)
  • Komunikace s obchodním oddělením (písemná, telefonická)
  • Komunikace s logistickými partnery (externí sklad, dopravci)
  • Kontrola doručení zásilek, popř. řešení jejich nedoručení a reklamací
  • Vedení pokladny
  • Práce s interním systémem I6 – objednávky, dodací listy, faktury, skladové přesuny, registrace nových zákazníků
  • Objednávání přeprav v rámci EU
  • Objednávání přeprav z Asie – letecká, vlaková a lodní
  • Clení při importu zásilek
  • Komunikace s dodavateli v AJ (písemná)

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou
  • V ideálním případě zkušenost z práce na obdobné pozici
  • Anglický jazyk
  • Znalost MS Office (Excel, Outlook…)
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
  • Pozitivní myšlení

Preferujeme nástup IHNED nebo v nejbližším možném termínu (dle dohody).

Pracovní doba zpravidla od 8:00 do 16:30, 1-2x týdně od 9:00 – 18:00

RECALL s.r.o.
Kubatova 6, 370 04 České Budějovice

E-mail: info@recall.cz
Tel.: +420 385 510 205

Facebook YouTube