CZ / EN

Volná pracovní místa

Chceš, aby tě práce bavila, aby dávala smysl, chceš mít možnost spoluutvářet směřování firmy a mít fajn kolegy? Pokud ano, právě tobě tady držíme židli, sdílené pracovní místo nebo home office. Jsme RECALL, firma, která dělá věci po svém a vždycky trošku jinak než ostatní. Máme zkušenosti (20 let), plné šuplíky nápadů (kdejaký startup nám může závidět), máme vize a jdeme za nimi. Náš Svět je svět mobilních telefonů, příslušenství, chytrých zařízení a IOT řešení.

 

Pro doplnění našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici REKLAMAČNÍ TECHNIK

Hlavní náplň práce:

  • Příjem a zpracování reklamace
  • Fyzická kontrola stavu zboží
  • Posuzování oprávněnosti reklamace
  • Provádění jednoduchých oprav
  • Vystavování protokolů a dobropisů
  • Komunikace se zákazníkem
  • Práce s interním informačním systémem

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání (elektro obor výhodou)
  • Technické myšlení a zájem o techniku
  • Dobrou znalost MS Office
  • Znalost AJ – střední úroveň
  • Psychickou odolnost, odpovědnost, smysl pro detail
  • Samostatnost a flexibilitu
  • Zkušenost se servisem nebo technickou podporou a znalost IS i6 výhodou

Nabízíme:

  • Zázemí dynamické společnosti
  • Zaškolení do informačního systému a problematiky
  • Samostatnou práci v přátelském a mladém kolektivu
  • Místo pracoviště České Budějovice
  • Jednosměnný pracovní provoz – flexibilní pracovní doba
  • Dovolená nad rámec zákona, 2x sick day
  • Dotované stravování – stravenkový paušál
  • Možnost zapojení do firemního mobilního tarifu 

Nástup dle dohody

Pro doplnění našeho týmu hledáme jednoho kolegu/kolegyni na pozici ASISTENT/KA BACKOFFICE

Hlavní náplň práce:

  • Administrativní činnosti
  • Práce s interním informačním systémem Cybersoft I6 – objednávky, dodací listy, faktury, skladové přesuny, registrace nových zákazníků
  • Komunikace s externím skladem GEIS - řešení každodenní agendy (rozdíly mezi sklady, zajištění spotřebního materiálu, zadávání požadavků na skladové operace, evidence poškozeného a ztraceného zboží, zadávání a zpracování likvidace zboží…)
  • Zpracování podkladů pro výkazy o pohybu zboží v EU (Intrastat)
  • Zpracování podkladů a podání výkazů kolektivním správcům (recyklační a autorské poplatky – Asekol, Ecobat, Ekokom, OSA, Intergram)
  • Komunikace s dopravci – doručení, reklamace
  • Komunikace s obchodním a produktovým oddělením (písemná, telefonická)
  • Komunikace se zákazníky (písemná, telefonická)
  • Komunikace s dodavateli v AJ (písemná)

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou
  • V ideálním případě zkušenost z práce na obdobné pozici nebo s podobnými agendami
  • Anglický jazyk (minimálně základní znalost)
  • Znalost systémů i6, POHODA a NJ výhodou
  • Aktivní znalost práce na PC včetně MS Office (Excel, Word, Teams, Outlook…)
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
  • Pozitivní myšlení

Preferujeme nástup IHNED nebo v nejbližším možném termínu (dle dohody). Pracovní doba zpravidla od 8:00 do 16:30, 1-2x týdně od 9:00 – 18:00

Benefity:

  • Stravenky
  • 2x sickday

Pro doplnění našeho týmu hledáme jednoho kolegu/kolegyni na pozici JUNIOR ÚČETNÍ

Hlavní náplň práce:

  • Administrativní činnosti spojené s chodem účtárny
  • Práce s interním informačním systémem Cybersoft I6, Pohoda
  • Zadávání a zaúčtování přijatých a vydaných faktur
  • Vyúčtování záloh
  • Párování a účtování plateb
  • Zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
  • Evidence majetku
  • Pomoc při závěrkových operacích
  • Účetní agenda B2C shopu (přenos dat mezi e-shopem a Pohodou)

Nástup je možný IHNED nebo dle dohody. Pracovní doba zpravidla od 8:00 do 16:30 (lze upravit).

Benefity:

  • Stravenky
  • 2x sickday

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou nejlépe ekonomického směru
  • V ideálním případě zkušenost z práce na obdobné pozici nebo s podobnými agendami
  • Anglický jazyk (slovem i písmem)
  • Aktivní znalost práce na PC včetně MS Office (Excel, Word, Teams, Outlook…)
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
  • Pozitivní myšlení
  • Znalost systémů i6 a Pohoda a NJ výhodou

Pro doplnění našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici PRODUKTOVÝ MANAGER se zaměřením na IOT a Smart produkty.

 

Chceš vyvíjet nové produkty, realizovat své nápady a myšlenky, chceš mít možnost spoluutvářet směřování firmy a mít fajn kolegy? Jsi kreativní člověk, který se zároveň nezříká své zodpovědnosti? Pokud ano, právě tobě tady držíme židli. Jsme RECALL, tvůrce brandu FIXED. Firma, která dělá věci po svém a vždycky trošku jinak než ostatní. Máme 20-ti leté zkušenosti na trhu s příslušenstvím pro mobilní telefony, plné šuplíky nápadů (kdejaký startup nám může závidět), máme vize a jdeme za nimi. Náš svět je svět mobilních telefonů, příslušenství, chytrých zařízení a IOT řešení.

Náplň práce:

  • Odpovědnost za import a nákup produktů FIXED
  • Vývoj inovativních produktů v kategorii Smart a IOT
  • Komunikace a dojednávání podmínek s dodavateli
  • Komunikace s obchodním a MKT týmem

Očekáváme:

  • Min. středoškolské vzdělání (nejlépe obor elektro nebo obchod)
  • Nadšení a zápal pro nové technologie (IOT, 5G, Bluetooth)
  • Analytické myšlení, zodpovědnost, cílevědomost, odolnost vůči stresu
  • Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Ochota učit se novým věcem
  • Kreativní myšlení
  • Znalost MS Office, redakčních systémů
  • Znalost programovaní iOS, Android aplikací a serverových řešení velkou výhodou

Nabízíme:

  • Kreativní práci v prostředí stabilní společnosti
  • Možnost osobního a kariérního růstu
  • Podpora osobního rozvoje a vzdělávání
  • Hodnocení závislé na výsledcích práce
  • Firemní notebook a mobilní telefon
  • Couching namísto řízení
  • Flexibilní pracovní doba s možností home office

RECALL s.r.o.
Kubatova 6, 370 04 České Budějovice

E-mail: info@recall.cz
Tel.: +420 385 510 205

Facebook YouTube